deklaracja wekslowa

Tutaj możesz zadać pytanie na temat weksli, opisać ciekawą sprawę, podyskutować o orzeczeniu sądu i poruszyć wszelkie inne zagadnienia związane z wekslami
eeditt
Posty: 2
Rejestracja: 25 kwie 2014, 14:56

deklaracja wekslowa

Post autor: eeditt » 25 kwie 2014, 15:50

Witam
Mój były mąż zaciągnął kredyt w 2000 r w trakcie trwania małżenstwa.Był wystawcą weksla a ja się podpisłam jako współmałżonek pozyczkobiorcy.W wekslu jest ujęte cytuję..
jednoczesnie oświadczamy,że poddajemy się egzekucji z wystawionego weksla przez okres obowiązywania umowy kredytowej oraz okres 12 miesięcy od daty płatnosci ostatniej raty kredytu.Mam pytanie czy weksel uległ przedawnieniu? zaznaczam że jest deklaracja wekslowa

Nie znam się na takich sprawach..było to 14 lat temu więc mogę nie pamiętac,weksel jest in blanco.cytuję...
.my nizej podpisani wystawca oraz poręczyciele upowazniamy bank do uzupełnieniaweksla in blanco złozonego przez xxxxxw szczególnosci co do miejsca,daty,oznaczenia "bez protestu" i do wysokosci wierzytelnosci wynikajacej z umowy z dnia 10.05.2000wraz z naleznymi odsetkami i kosztami.Wypełniony weksel bank jest upowazniony do przedstawienia nam do zapłaty w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania albo niezapłacenia sumy wekslowej do wystąpienia do sądu o nakaz zapłaty przeciwko kazdemu z nas.
nie byłam w posiadaniu wczesniej tej dokumentacji,były mąż nie spłacał a windykacja zajęła się mną.Byłam u prawnika powiedział ze jest to przedawnienie,aczkolwiek zaznaczył ze komornik może zając moje konto bankowe.Czy mogę byc spokojna?
Awatar użytkownika
Lech
Administrator
Posty: 5833
Rejestracja: 23 lis 2010, 22:09
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: deklaracja wekslowa

Post autor: Lech » 25 kwie 2014, 16:21